Meny
MENU

Kjøpsbetingelser

Avtalen

Når du gjennomfører et kjøp aksepterer du våre kjøpsbetingelser og det inngås en bindende avtale mellom Lille Martine AS og deg som kunde. Merk at kjøpsbetingelsene kan endres, og bør derfor leses hver gang man gjennomfører et kjøp hos Lille Martine.

Partene

Selger: Firmaopplysninger Firmanavn: Lille Martine AS Organisasjonsnummer: 982 271 789 MVA Postadresse: Olav Tryggvasons gate 28, 7011 Trondheim Telefon: 73 80 92 40 (Mandag - fredag: 09:00 - 20:00) Epost: nettbutikk@lillemartine.no Kjøper: Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen, og betegnes i den følgende som kjøper/kjøperen. Priser og betaling Alle priser er i norske kroner (NOK) og er inkludert merverdiavgift (mva). Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m. Vi tar forbehold om prisendringer og prisfeil på våre produkter. Merk at tilbud gjelder så langt lageret rekker og innenfor de tidsrammer som det informeres om i vår markedsføring. Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning ettersom vi har felles lager med butikken. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi sende varene vi har på lager og kreditere manglende vare, eventuelt slette bestilling. Rabattkoder gjelder alltid for ordinære varer og ikke på allerede nedsatte varer. Enkelte rabattkoder er av personlig art og vi forbeholder oss retten til å avvise eventuelle salg og deaktivere rabattkoder dersom vi mistenker misbruk. Det er maksimalt tillatt én rabattkode per ordre. Avtaleinngåelse Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt ut sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil. Eksempelvis dersom et produkt ikke har noen pris.

Betaling

Hos oss kan du velge mellom tre trygge og sikre betalingsmetoder.

  • Kortbetaling – benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpssummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.
  • Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist. Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager.
  • Klarna Delbetaling eller konto, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.
Verdt å merke seg ved valg av Klarna faktura/delbetaling: Man må være fylt 18 år for å handle. Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller ved LiveChat på www.klarna.no Levering/frakt Vanligvis vil varene sendes fra oss innen to virkedager etter at ordren er mottatt, hvis ikke vil du motta en mail fra oss. Vi sender varene med sporbare pakker fra Posten Norge AS, og pakken er sporbar hele veien fra Lille Martine og hjem til deg. Unntaket er imidlertid rene hårpyntordrer som sendes med brevpost. Normalt tar det en til tre virkedager fra ordren din blir pakket hos oss til den ankommer ditt postkontor/i din postkasse. I perioden 12.12 - 23.12 vil imidlertid sendetiden kunne øke med inntil to dager. Vi tar forbehold om evt ytterligere forsinkelser. Vi opererer med en fast fraktkostnad på 79 NOK på vanlige ordrer og fri frakt på ordrer over 1000 NOK. Rene hårspenneordrer under 200 NOK sendes med Smartpost for 20 NOK, mens på hårspenneordrer over 200 NOK spanderer vi fraktkostnaden! Disse valgene ligger godt synlig der du betaler varene på nettbutikken. Gjeldende fraktsatser gjelder til norske adresser. Dersom du velger sporingspakke fra Posten Norge AS vil du straks pakken er sendt fra oss motta en statusoppdatering på e-post, og her vil du finne pakkens sporingsnummer. Du kan da følge pakken din hele veien fra Lille Martine og hjem til din egen postkasse. Dersom du velger fraktfri levering av hårpynt sendes hårspennene med smartpost konvolutter og forsendelsen er ikke sporbar. Dersom du velger fraktfri forsendelse er du som kunde selv ansvarlig dersom pakken mot formodning ikke skulle komme frem. Vi opplever at stort sett alle pakker kommer fram. Postens erfaring tilsier at i gjennomsnitt 1 av 800 pakker blir borte. Det er ikke mange, men det kan altså skje, og i tilfelle erstatter vi ikke pakken siden vi også tilbyr en fraktløsning med sporing. Du som kunde er selv ansvarlig for å legge inn riktig navn og adresseinformasjon på ordren din. For uavhentede pakker som ikke er avtalt på forhånd med lillemartine.no vil kunden normalt bli belastet med et gebyr på kroner 200 NOK inkl. mva. Dette gebyret skal dekke frakt tur/retur lillemartine.no, og de direkte kostnadene til plukking, pakking og emballering av produktene. Gebyret er uavhengig av om man ønsker ordren tilsendt på nytt.   Avbestilling/angrefrist/reklamasjon Dersom du ønsker å avbestille varene tar du snarest kontakt med oss. Om varene er sendt må angrefristen benyttes, hvis ikke kanselerer vi ordren og gir deg pengene tilbake. Ifølge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet skal varen(e) returneres ubrukt, med lappene på og i eventuell original emballasje. Returportoen må betales av kunden. Varen bør returneres som sporbar og forsikret pakke (smartpost). Dersom varen blir borte på vei til oss, og du har benyttet annen returmetode en forklart ovenfor, står du selv ansvarlig for den tapte varen. Du vil da ikke få tilbakebetalt pengene for varen. Utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen fra oss) skal ligge vedlagt, og du vil da få tilbakeført det du har betalt. Se utfyllende informasjon på angretrettsskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på et annet varig medium, utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Lille Martines informasjon når skjemaet mottas. Tilbakebetalingsplikt Hvis dere benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake deres betaling for vare senest 30 dager etter at vi har mottatt varen, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at dere ønsker å benytte angreretten. Dere må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer. Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter. Garantier og service  Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.  
Close
1000 kr til fri frakt!
0 av 1000