Meny
MENU

Avbestilling/angrefrist/reklamasjon

Dersom du ønsker å avbestille varene tar du snarest kontakt med oss. Om varene er sendt må angrefristen benyttes, hvis ikke kanselerer vi ordren og gir deg pengene tilbake.

Ifølge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet skal varen(e) returneres ubrukt, med lappene på og i eventuell original emballasje. Returportoen må betales av kunden med mindre det er ett bytte. Varen bør returneres som sporbar og forsikret pakke (smartpost). Dersom varen blir borte på vei til oss, og du har benyttet annen returmetode en forklart ovenfor, står du selv ansvarlig for den tapte varen. Du vil da ikke få tilbakebetalt pengene for varen. Utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen fra oss) skal ligge vedlagt, og du vil da få tilbakeført det du har betalt. Se utfyllende informasjon på angretrettsskjemaet.

Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på et annet varig medium, utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Lille Martines informasjon når skjemaet mottas.

Det er helt i orden og ombestemme seg, derfor vil du alltid motta en returetikett i pakken din som du kan benytte. Dersom du benytter denne koster det 49 kr.

Returadresse
Olav Tryggvasons gate 28, 7011 Trondheim

Close
1500 kr til fri frakt!
0 av 1500