Meny
MENU

Avbestilling/angrefrist/reklamasjon/retur

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene du har bestilt, tar du snarest kontakt med oss. Så fremst ordren ikke er behandlet har vi mulighet til å kansellere ordren. Dersom varene er sendt fra vårt lager, må angrefristen benyttes.

Angrefrist og reklamasjon

Melding om feil og mangler ved produktene skal overbringes oss muntlig eller skriftlig så fort som mulig. Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. Hos Lille Martine har du alltid 14 dagers angrerett! For å benytte deg av bytte-, retur- og angreretten er det viktig at du gir beskjed til oss innen 14 dager fra da du mottok varen. Reklamasjon og benyttelse av angrerett følger fastsatt norsk lov. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.

Send oss gjerne en mail i forkant slik at vi vet at du sender vare i retur til oss. Du kan ta kontakt med oss på mail nettbutikk@lillemartine.no

Returadressen er: Lille Martine AS Olav Tryggvasons gate 28, 7011 Trondheim.

Retur

Det er helt i orden og ombestemme seg, det kan skje hvem som helst. Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og eventuell originalemballasje må legges ved. Det vil alltid ligge en returetikett i pakken din som du kan benytte. Dersom du benytter denne blir du belastet en kostnad på 79 kr. Når vi behandler din retur holder vi tilbake 79 kr som betaling for returen. Dersom du ønsker å sende returen din på en annen måte må du selv dekke denne kostanden.

Uavhentet pakke

Hent pakken din - unngå unødvendige kostnader! 
Postnord setter en hentefrist på 14 dager ifra pakken ankommer postkontoret til den blir sendt i retur. De sender ut hentemeldinger på sms og e-post. Postnord er strenge på å forlenge denne hentefristen, så det er svært viktig at man henter ut pakken innen fristen! Etter 14 dager sender de pakken automatisk i retur til oss. Ordren vil da bli behandlet som en uavhentet ordre.

Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på 200,- for å dekke våre og Postnords kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Postnord, frakt og ekspedisjon av oss). Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Å returnere varer ved å krysse av for «nektet mottatt» uten at man betaler returfrakt er ikke tillatt. Om dette skjer vil pakken betraktes som uavhentet, og du belastes et returgebyr på kr. 200. Det er derfor viktig at du henter ut pakken selv om du angrer kjøpet, og deretter returnerer som beskrevet her, for å unngå unødvendige kostnader.

Close
1500 kr til fri frakt!
0 av 1500